A 2020-1.1.1-KKV-START-2021-00444 projectszámú pályázat keretében elkészült a MYLORD - Dokumentumkezelő és folyamatirányítási rendszer fejlesztése. Egy olyan, kifejezetten KKV-nak szánt integrált dokumentum kezelő rendszer, melyben az összes be- és kimenő dokumentumuk (legyen az papír vagy elektronikus alapú) az ügyfolyamatokkal együtt iktatásra kerül és a megfelelő divízióhoz kerülnek ügyintézésre-jóváhagyásra.
A fejlesztés az NKFIH alapból megvalósuló projekt.
Kedvezményezett neve:
SMBinfo Kft.
Projekt szerződött támogatási összege:
19 998 000 Ft
A projekt tervezett kezdete és vége:
2021.07.15 – 2022.07.14
Projektvezető neve:
Gelencsér Péter Gábor
A fejlesztés eredményeképpen egy olyan terméksorozat jött létre, amely lehetővé teszi a webes felületen keresztül az iktatott és köröztetett dokumentumok megjelenítését úgy, hogy azok közvetlenül a fájlszerverről nyílnak meg és oda mentődnek vissza automatikusan.
Ezáltal csökken az általános tárolókapacitás növekedésének szükséglete, mivel minden fájlból csak egy példányra van szükség a korábbi 2-4 példánnyal szemben. A dokumentumok egy előre meghatározott hierarchikus rendszerben érhetők el, így minden projekt vagy ügy kapcsán a kollégák mindig a megfelelő helyen találják meg őket.
A hozzáférés-kezelés is egyszerűsödött, csak azok férhetnek hozzá az adott dokumentumokhoz, akik rendelkeznek a szükséges jogosultságokkal az adott partnercéghez vagy projekthez.
A köröztetési funkció révén jelentősen javult az egyes ügyek és szerződések aktuális állapotának áttekinthetősége, a menedzsment egyszerűbben követheti nyomon, hogy egy adott ügy hol tart.
A rendszert szándékosan alacsony hardverigényűre terveztük, így a kis- és középvállalkozásoknak nem szükséges jelentős beruházást tenniük eszközökbe. A rendszer a mai trendeknek megfelelően konténeres környezetben fut, így flexibilisen alkalmazkodik, hogy helyben vagy bármely felhőszolgáltatónál működjön.
A projektről további információkat a mylord.smbinfo.hu weboldalon találhatnak.